Verzenden & retourneren

Verzenden.
De verzendkosten worden berekend conform de standaard tarieven van POSTNL.

Verzendkosten binnenland.
Voor bestellingen binnen Nederland vanaf € 50,00 rekenen wij geen verzendkosten!
De bezorgkosten worden berekend volgens de tarieven van PostNL tot € 50,00.

Verzendkosten buitenland.
Ook leveringen in het buitenland zijn bij ons mogelijk.
De verzendkosten binnen Europa worden berekend volgens de tarieven van PostNL.

Levertijd.
Binnen Nederland levert Q4Cardz, na betaling, de bestelde producten binnen 3 werkdagen na orderbevestiging op het opgegeven afleveradres af, mits op voorraad.
Indien niet aanwezig, kunnen de bestelde producten bij de buren worden afgeleverd.
Bovengenoemde levertijden gelden als indicatie en niet als fatale termijn.
Q4Cardz is nimmer aansprakelijk voor schade als gevolg van overschrijding van levertijden.

Aflevering geschiedt uit eigen voorraad.
Q4Cardz zorgt voor bezorging ter post of verzending op enige andere wijze naar keuze van Q4Cardz.
Het eigendom van de producten gaat over bij aflevering indien de producten betaald zijn.
Q4Cardz is gerechtigd de aflevering in gedeelten na te komen.
De extra kosten van de nalevering worden door Q4Cardz gedragen.
Verzenden is op risico van de klant!
Op uw verzoek kunnen we uw bestelling aangetekend en/of verzekerd verzenden.
Bij afwijkende verzending dit graag aangeven bij uw bestelling.
Meerkosten hiervan zijn voor rekening van de klant.

Betalingsmethoden.
Na uw bestelling ontvangt u automatisch een orderbevestiging per email.
De artikelen worden door Q4Cardz gereserveerd.

U kunt bij ons op de volgende manieren betalen:

Vooraf per Ideal.
Volg hierbij de richtlijnen van de website.

Vooraf per PayPal.
Volg hierbij de richtlijnen van de website.

Uw bestelling zal ná ontvangst van de betaling zo spoedig mogelijk worden verzonden.

Garantie.
Onze kwaliteitsstandaard is erg hoog, bestellingen worden gedegen nagekeken voordat ze worden verzonden. Wanneer een product niet voldoet aan de verwachting die men er doorgaans van mag hebben, dan zijn de garantievoorwaarden van de betreffende fabrikant van kracht.

Ruilen en retourneren.
Het ruilen van artikelen is toegestaan binnen 7 dagen na aflevering van de goederen.
Neem hiervoor contact met ons op via email info@q4cardz.nl.
Artikelen dienen in originele staat en verpakking te worden teruggestuurd.
Het terugsturen van artikelen is altijd op eigen kosten, tenzij er een fout aan onze kant is gemaakt.

Wanneer wij geen passend product hebben, wordt het bedrag voor de retour gezonden artikelen teruggestort.
Dit is exclusief de verzendkosten betaald bij de bestelling.
Ongefrankeerde pakketten worden niet aangenomen.

Stuurt u een product waar u klachten over heeft a.u.b. voldoende gefrankeerd aan ons retour.
De originele factuur dient te worden bijgesloten.
Geef op de factuur duidelijk de reden aan van uw retournering.
Wij zullen het product dan na vaststelling van het gebrek vervangen.

Slijtage door normaal gebruik valt in geen geval onder de garantievoorwaarden.
Als u niet tevreden bent over het product, stuurt u dan een mail naar info@q4cardz.nl.
Misschien dat wij samen een oplossing kunnen vinden.